miercuri, 21 mai 2014

Poti fi dependent/a de iaurt?

Iaurtul creaza dependenta?

       Ne gandim tot timpul la diverse dependente..de tutun, de roguri, de calculator, de dulciuri sau poate de calatorii.Cine s-ar gandi insa ca un banal iaurt iti poate crea dependenta? Nu prea e de crezut, nu-i asa? Am avut de-a lungul timpului nenumarate perioade in care am tinut felee de fel de diete chit ca aveam nevoie, chit ca nu-mi trebuia dar obsesiile din mintea unei femei doar o alta femeie le poate intelege. Una din "curele de slabit" pe care le-am bifat in agenda a continut si foarte mult iaurt. Dietetic, zero grasimi...d-astea! Stiti! In piata romaneasca sunt o mie si una de feluri de iaurturi asa ca m-am orientat spre Danone

  Am inceput firesc cu cate doua iaurturi pe zi si mi-au placut atat de mult incat la un moment dat frigiderul meu gemea de cutii de la Danone... La un moment dat tot cautand printre rafturi aveam nevoie de informatii asa ca fara sa vreau am ajuns si pe site-ul lor. Acum...sincer...slabut. Slabut rau... In fine, o perioada lunga am cumparat ce stiam ca imi alimenteaza dependenta ( nu radeti! ) doar ca in urma unor analize am aflat ca trebuie sa mananc doar un anumit tip de iaurt. Cred ca de fapt am facut "iaurtita" , asa ca am fost nevoita sa intru din nou pe site. WoW WoW ce surpriza! Nou nout! Site-ul nu iaurtul... Si am vazut link-uri cu drumul laptelui, sau beneficiile iaurtului ( le stiam deja dar nu pe toate ) am ras de sotul meu cand l-am lasat cu gura ascata si i-am povestit de cupa Danone la fotbal - cea cu Hagi... MI-a placut site-ul. Elegant , colorat in albastru si cu multe lucruri noi. Ce nu am gasit ( poate o fi dar eu nu am citit ) povesti ale oamenilor care consuma iaurt. Mi-ar fi bine sa vad ca nu sunt singura care e indragostita de alimentul asta.




Niciun comentariu:

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri